nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

De dierenwinkel online uwdierdiscount

24 uur levering - gratis bezorging - goedkoop en snel

In ons land worden dagelijks heel veel pakketten verzonden. In een heel groot deel van de gevallen wordt het pakket in goede staat bij de klant afgeleverd. Dit betekent dus ook dat het af en toe voorkomt dat er pakketten zijn waarbij er dus iets misgaat in de aflevering. Het pakket kan (erg) beschadigd zijn, de doos is opengescheurd of het komt niet aan bij de klant en is dus vermist.
    Uwdierdiscount.nl voelt zich natuurlijk verantwoordelijk voor de aan u geleverde producten en wil daarom er voor zorgen dat u uw pakket in goede staat ontvangt.

      Verpakking:

    Daarom verpakken wij uw bestelling optimaal. Wij besparen dus niet op de verpakking, op de vulling en de tape.

      Verzending:

    Het vervoer geschiedt door de pakketdienst DPD.
    Elke pakket wordt voorzien van een pakbon én een verzendlabel met een Track & Trace nummer.
    Elke werkdag haalt DPD de pakketten op.
    Wij stellen u altijd via de email in kennis van de verzending.
    Ook kunt u bij uw bestelling (bij opmerkingen) een gewenste bezorgdatum of -dag aangeven. Wij doen is ons best daarmee rekening te houden.

      Bezorging:

    Het aanbieden van uw pakket door DPD gebeurt binnen 1 tot 2 werkdagen en op het door u aangegeven bezorgadres.
    DPD bezorgt alleen op werkdagen (maandag tot en met vrijdag).
    DPD vraagt u om een handtekening voor ontvangst. U kunt bij uw bestelling (als dat nodig is) ook een afwijkend bezorgadres opgeven, zodat u zo snel mogelijk over uw bestelling kunt beschikken .
    DPD levert dus niet ongevraagd uw pakket bij de buren af. Als het pakket niet bezorgd kan worden dan zal de chauffeur van DPD een kennisgeving in uw brievenbus stoppen. Het pakket wordt dan de daaropvolgende werkdag opnieuw bij u aangeboden.
    In Nederland biedt DPD bij uw afwezigheid het pakket maximaal 3 maal aan. In het buitenland kunnen andere regels gelden.
    Uw pakket is voor het transport verzekerd.
    Als het pakket open is of ernstig beschadigd, moet u het pakket weigeren. DPD zal dan het pakket weer naar ons terugbrengen. Uwdierdiscount.nl zal u dan zo snel mogelijk een vervangend pakket zenden. U kunt ons via de email op de hoogte brengen van de weigering.

      Afronding:

    Uwdierdiscount.nl is uw dierenwinkel online en stelt het op prijs te vernemen of het pakket goed is aangekomen en verder natuurlijk ook of u tevreden bent met de bestelde artikelen. Wij kunnen namelijk ons service alleen verbeteren als wij van u als klant vernemen wat er fout is gegaan.

Noot:

Hoewel wij dus onze uiterste best doen de bezorging voor u optimaal te regelen, blijft het mensenwerk. Daardoor gaan er zeker soms dingen mis. Als het dan eens een keer mis gaat dan zien wij het als onze taak het ongemak voor u als klant zo klein mogelijk te houden. U kunt hieraan ook meewerken door te zorgen voor een optimaal bereikbaar bezorgadres.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.